فرمانده سپاه ناحیه بناب طی مراسمی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار از اصحاب رسانه شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش انعکاس بناب، عمران دوستی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن شهادت محمود صارمی و روزخبرنگار اظهار داشت: همان طور که آینه نور را از خود منعکس می کند خبرنگاران نیز اخبار جامعه را منعکس کرده و سایر اقشار جامعه را از اوضاع و اتفاقات روز جامعه با خبر می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه امروز دشمنان از طریق جنگ نرم  قصد آسیب رساندن به انقلاب اسلامی ایران را دارند، تصریح کرد: دشمنان از آنجایی که به این نتیجه رسیده اند که توان رویارویی در حوزه نظامی با این کشور را ندارند به فکر ایجاد سستی و گسستگی ملت از نظام و انقلاب افتاده اند.

وی خاطر نشان کرد: در این جنگ فرهنگی خبرنگاران در اول خط مقاومت قرار دارند و می بایست با تفکرات و قلم خود با دشمنان مقابله کنند و نگذارند رسانه های خارجی با اندیشه های خود  بر این کشور غالب شوند لذا خبرنگاران داخلی باید با اخبار و بازتاب  واقیعت ها به جنگ با رسانه های غربی بروند.

سرهنگ دوستی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بالاترین جهاد در حال حاضر ایجاد امید و نشاط در سطح جامعه است، گفت: خبرنگاران می بایست با صداقت تمامی دستاوردهای ۴۰ سال اخیر که برکت انقلاب اسلامی به وجود آمده است را برای مردم بازگو کنند تا مردم به کشور و نظام خود با دید مثبت نگاه کنند چراکه دشمنان با تمام ابزار سعی بر ایجاد گسستگی میان ملت و نظار را دارند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب  با تاکید بر اینکه خبرنگاران می بایست روحیه مطالبه گری داشته باشند، افزود: این قشر از جامعه به خوبی می توانند نقاط ضعف و قوت نهاد ها را به آن ها گوشزد کنند و به طریقی در پیشرفت و آبادانی کشور نقش مهم و موثری داشته باشند.

وی در پایان توجه هر چه بیشتر اصحاب رسانه به بحث محرومیت زدایی را خواستار شد و گفت: در همین شهرستان خبرنگاران توانسته اند در این موضوع به خوبی ایفای نقش کنند اما انتظار داریم حضور گسترده تری از آن ها را در جهت محرومیت زدایی در بناب ببینیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب نیز در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه بابت پیگیری مشکلات و معضلات شهرستان، قدردانی کرد، گفت: متاسفانه امروز در کشور ما ضعف رسانه ای وجود دارد و در این زمینه محدود هستیم و رسانه های دوربردی در اختیار نداریم؛ اما در مقابل نقطه قوت ما انتقال پیام است.

حجت الاسلام ممی زاده با بیان اینکه رسانه ها پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند، گفت: خبرنگاران از اقشار مظلوم جامعه اند، سپاه و بسیج تا به امروز کاملا پشتیبان رسانه ها بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه فاصله عید قربان تا غدیر به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است، گفت: این ایام از مهمترین ایام در کشور محسوب می شود و متاسفانه گذشتگان ما در شناساندن غدیر کوتاهی کرده اند و نتیجه آن وقوع عاشورا و مظلومیت برخی کشورهای مسلمان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب با تاکید بر اینکه امروز برای شناساندن غدیر رسانه ها باید بیشتر تلاش کنند، گفت: اگر واقعا برای ابلاغ غدیر و ولایت الهی تلاش بشود، قطعا خیلی از مشکلات جهان اسلام برطرف می گردد.

گفتنی است: در پایان این جلسه فرمانده سپاه ناحیه بناب با هدای لوح تقدیر و هدیه از تلاش خبرنگاران فعال شهرستان تجلیل و قدردانی کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی